לבנון: סיור לשגרירם מהעולם בסמוך לאתרי הטילים, ראה"מ: "סיור סרק"

admin2 No Comments on לבנון: סיור לשגרירם מהעולם בסמוך לאתרי הטילים, ראה"מ: "סיור סרק"

משרד החוץ הלבנוני ערך סיור לשגרירים מהעולם, בסמוך למתקנים שחשף ראש הממשלה באו"ם, מפעלים צבאיים לדיוק טילים. לדברי שר החוץ הלבנוני, "החשיפה באה להכשיר את הקרקע לתוקפנות ישראלית חדשה בלבנון"

21:33
27.04.24
בנצי לייזרוביץ No Comments on ביתר עילית: בית כנסת עלה באש; בנס לא היו נפגעים

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

החשיפות המודיעיניות בנאומו של נתניהו באו"ם כים הדים בעולם, באיראן הלכו אזרחים להצטלם על רקע האתר הסודי, ובלבנון נערך היום (שני) סיור למספר שגרירים מהמערב, בסמוך לשדה התעופה הלבנוני הבינלאומי ע"ש ראה"מ חרירי. במהלך הסיור אמר שר החוץ הלבנוני כי נתניהו מקדם "תוקפנות חדשה" כנגד לבנון ודבריו של נתניהו הם חסרי בסיסי ושקר.

בלנון יש פאניקה לאור העובדה כי החשיפה של נתניהו באה להכשיר את דעת הקהל העולמית לקראת תקיפה בלנון על אתרי טילים מסוכנים. בשר החוץ באסיל ג'ובראן אמר: "דברי נתניהו מהבמה הבינלאומית החשובה ביותר אינו דבר פשוט", אמר בראיון לעיתון "אל-אחבאר" הלבנוני גורם מדיני בביירות. "הזמנו את נציגי המדינות כדי להפריך את הטענות".

כזכור אחרי נאום נתניהו, פירט דובר צה"ל על מספר מפעלי דיוק הטילים בלבנון, אשר בכוונה מוקמו בתוך אוכלוסייה אזרחית ואתרים בינלאומיים, דבר שימנע התקפות ישראליות על המפעלים, מפעל אחד עומד מתחת למגרש כדורגל בלב שכונת מגורים ומפעל שני צמוד למסלול הנחיתה בשדה התעופה האזרחי.

ישראל לא יכולה להשלים על האפשרות שחיזבאללה יבנה מפעלי דיוק טילים, דבר שמעורר איום חסר תקדים על ישראל שלא היה כמותו מעולם.

ראה"מ בנימין נתניהו הגיב לסיור ואמר: חיזבאללה משקר במצח נחושה לקהילה הבינלאומית באמצעות סיור סרק תעמולתי של שר החוץ הלבנוני, שלקח שגרירים למגרש הכדורגל, אך נמנעמלקחת אותם למפעל התת-קרקעי לייצור טילים מדויקים שנמצא בצמוד לו מתחת לקרקע. שישאלו את עצמם השגרירים מדוע המתינו שלוש יממות עד שביצעו את הסיור…

WhatsApp_Image_2018-09-27_at_20.56.04

WhatsApp_Image_2018-09-27_at_20.56.05

WhatsApp_Image_2018-09-27_at_20.56.04_(2)



0 תגובות